Riverstones |Contact - Riverstones

Contact

Voor vragen, opmerkingen of andere zaken kunt u contact opnemen via onderstaande gegevens of via het contactformulier.

Sales
[email protected]

Klantenservice
[email protected]

PR & Communicatie
[email protected]

KVK: 54763983
BTW: NL199889156B03

Verstuur
*Verplichte velden
Veelgestelde vragen
Materialen
Van welke materialen zijn de sieraden gemaakt?

Meer weten over van welk materiaal onze sieraden gemaakt zijn en hoe je ze mooi kunt houden? Lees er meer over op deze pagina

Hoe houd ik mijn Riverstones sieraden mooi?

Informatie hierover vind je op onze pagina Tips for care.

Bestellen en betalen
Hoe bestel ik?

Bestellen gaat heel eenvoudig bij RIVERSTONES. Kijk rustig rond en kies uit wat je leuk vindt. Zoek naar producten door de gemakkelijke zoekfunctie rechts bovenaan. Je kunt producten toevoegen aan je wensenlijstje (wishlist) of bestel ze meteen door op de knop ‘bestellen’ te klikken.

Op welke manier kan ik betalen?

Betalen kan onder andere door middel van iDeal (veilig online betalen in je eigen vertrouwde bank omgeving), creditcard (MasterCard of Visa), Klarna, PayPal of een cadeaubon. Lees hier meer over de verschillende betaalmethoden en eventueel bijkomende kosten. 

 

Verzending
Hoe lang duurt de levering?

Bestellingen geplaatst en betaald worden op werkdagen binnen 24u verstuurd, mits het product op voorraad is.

Het is afhankelijk van de vervoerder wanneer je je bestelling daadwerkelijk ontvangt. 

Bestellingen binnen Europa worden ook direct verwerkt. Afhankelijk van de vervoerder is de levertijd tussen de 2 en 7 werkdagen. Bestellingen buiten Europa worden meestal binnen 5 tot 14 werkdagen bezorgd. Zendingen naar het buitenland gaan met DHL of Fedex.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland voor pakketjes zijn € 3,95. Voor bestellingen boven de € 75,- worden geen verzendkosten berekend binnen Nederland.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket nog niet heb ontvangen?

Mocht je binnen 4 werkdagen niets hebben ontvangen, mail dan naar [email protected] en dan kijken wij via track & trace waar je pakket zich bevindt.

Retourneren
Wat als mijn bestelling beschadigd is geraakt bij de verzending?

Mocht er tijdens het verzenden iets zijn gebeurd met je pakket en is het product kapot of beschadigd, stuur ons dan een mail, het liefst met foto van de schade, en we gaan het direct voor je oplossen. Mail naar [email protected]

Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen?

We doen natuurlijk ons uiterste best, maar fouten zijn menselijk dus mocht je het verkeerde artikel hebben ontvangen stuur dan een mailtje naar [email protected] en dan helpen wij je verder. 

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Mocht je onverhoopt niet blij zijn met je aankoop, dan kan je het product binnen 14 dagen naar ons retour sturen. Vul het retourformulier in waarin je aangeeft dat je je aankoop wil retourneren. Om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen, ontvangen wij graag de volgende informatie:

  • dat je een artikel wilt retourneren
  • productomschrijving
  • klantnummer
  • de reden voor het retourneren van het artikel

Download hier het retour/ruil formulier.

Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Na ontvangst en controle van de producten ontvang je zo snel mogelijk je geld retour op je bankrekening. De kosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de koper. 

Let op: gepersonaliseerde op maat gemaakte sieraden, kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Wij wijzen je er dus op dat je afziet van je herroepingsrecht, omdat het herroepingsrecht niet van toepassing is op producten die op maat worden gemaakt.

Hoe kan ik mijn artikel(en) ruilen?

Mocht je onverhoopt toch niet blij zijn met je aankoop en een ander sieraad willen dan kan je het product binnen 14 dagen naar ons retour sturen. Vul het retourformulier in waarin je aangeeft dat je je aankoop wil ruilen. Om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen, ontvangen wij graag de volgende informatie:

  • dat je een artikel wilt ruilen
  • productomschrijving
  • klantnummer
  • voor welk ander artikel je het wil ruilen 

Na ontvangst en controle van de producten ontvang je zo snel mogelijk het nieuwe sieraad. De kosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de koper. 

Let op: gepersonaliseerde op maat gemaakte sieraden, kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Wij wijzen je er dus op dat je afziet van je herroepingsrecht, omdat het herroepingsrecht niet van toepassing is op producten die op maat worden gemaakt.

Ringmaat
Ik weet mijn ringmaat niet?

Het kan soms ingewikkeld zijn je ringmaat te bepalen. Om je daarmee te helpen kun je deze ringmaat meter bestellen. Je kunt ook langs een juwelier in de buurt gaan om je ringmaat op te laten meten.

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op via: [email protected] voordat je een bestelling plaatst.

Op maat gemaakte ringen kunnen namelijk niet geruild of geretourneerd worden. 

Suggesties
Vertel!

Mis je bepaalde producten in onze webwinkel? Heb je suggesties hoe wij onze diensten kunnen verbeteren of ben je gewoon erg blij met ons? Wij horen het graag. Mail naar [email protected]

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »